Big Brother 6?

Zaczęty przez Showmag, Śr, 02 Kwi 2008, 11:04:23

mike8907

A na czym właściwie polega Secret Story??

Toni

Odsyłam do tematu Secret Story np Francja skąd format pochodzi.
https://showmag.info/forum/index.php?topic=1625.0
Pozor! Velký bratr nikdy nespí!

illumanti

Nie wiem czy tutaj, przy kryzysie reklamowym cokolwiek ma jakiś sens. Australia i UK mają gotowe budynki, dom wygląda świetnie, a u nas? Znowu jakiś barak, kilka pokoi i kolorowe ściany? Trochę bez sensu.

Poza tym, mają racje. To, że wy lubicie Big Brothera, nie znaczy, że inni mają na to ochotę. Chcąc nie chcąc, zdanie o tym jest takie, że program ten robi z ludzi durniów :)

Nie ukrywam, że osobiście mi się podoba, ale to już się staje z czasem nudne. Teraz w telewizji zaistnieć może każdy i TVN ma racje. Koszty produkcji tego zapewne są wysokie (nie znam się), a po co emitować coś, co będzie przestawiało grupkę ludzi i żałosne nisko budżetowe zadania jak za czasów TV4? Sam format to nie sukces, to przecież musi być ciekawe.

Stać jakąkolwiek stację na takie coś teraz? Nie sądzę.

Jak dla mnie, najlepszą edycją ze wszystkich zrealizowanych w Polsce była 3cia edycja, zadania były najciekawsze.
Już wtedy było widać, że zainteresowanie show mija, i kolejna edycja ma coraz to mniejszą oglądalność.

Mi do szczęścia nie potrzeba polskiej edycji. Jest od groma anglojęzycznych, więc bez problemu mogę się zadowolić.
My, polacy, mamy dość dziwną mentalność, będąc za granicą nigdy nie mam ochoty tutaj wracać, i szczerze mówiąc, z całą moją sympatią do BB, jakoś nie mam ochoty oglądać nowej edycji, gdzie każdy liczy aby zostać gwiazdą i wygrać kase.

Damian

W naszym domu też przy niskich kosztach można zrobić naprawdę ładny wystrój, ale nie o tym mowa. U nas to robili źle. (Mowa o BB4/5). Też już nie widzę nowej edycji w wersji z TV4 - zbyt rozpieścił mnie "Big Brother" w UK - wszystkie kraje powinny wzorować się na Wielkiej Brytanii.

illumanti

Mi już się znudziła edycja UK.