Pimp My Ride

Zaczęty przez joker, Wt, 12 Kwi 2011, 14:48:39

joker

MTV: Jesienią polska edycja "Pimp My Ride"

Jesienią 2011 roku kanał MTV Polska rozpocznie emisję pierwszej polskiej edycji międzynarodowego hitu MTV, skierowanego do wielbicieli rozrywki i motoryzacji - "Pimp My Ride by Coca-Cola Zero". Obecnie nadawca czeka na zgłoszenia bryk do odpicowania.

MTV Networks Polska oraz Coca-Cola Poland Services nawiązały współpracę, której rezultatem jest pierwsza polska edycja jednego z popularniejszych programów w historii MTV. Program "Pimp My Ride", w którym samochodowe wraki zmieniają się w cudeńka na czterech kołach, odniósł swoją popularność na całym świecie, także i w Polsce.

Lokalna wersja nosi tytuł ,,Pimp My Ride by Coca-Cola Zero", a marka Coca-Cola Zero jest sponsorem tytularnym programu oraz partnerem strategicznym całego projektu.

- Pimp My Ride to brand sam w sobie i jeden z naszych najważniejszych, flagowych projektów MTV Networks Polska, jakie planujemy w tym roku. Cieszymy się, że do tak dużego i ważnego projektu przekonaliśmy takiego partnera, jak Coca-Cola Zero, dzięki któremu możemy go zrealizować w ciekawszy i szerszy sposób, z korzyścią dla obu stron - komentuje Maciej Kutak, wiceprezes ds. komercyjnych MTV Networks

Program "Pimp My Ride by Coca-Cola Zero" jest pierwszym z zaplanowanych na ten rok projektów nowej zintegrowanej strategii 360 stopni działu komercyjnego MTV Networks Polska, zarządzanego przez Macieja Kutaka - wiceprezesa ds. komercyjnych MTV Networks Polska.

Program, do którego zgłoszenia ruszają 13 kwietnia 2011 roku (pod adresem pmr.mtv.pl, wyemituje MTV Polska jesienią 2011.

media2.pl



Tonev

Rozumiem warunki licencyjne, ale niektóre zachowania przeniesione na nasz grunt są naprawdę sztuczne. W dodatku bardziej nachalnej reklamy produktu (w tym przypadku Coca-Coli) i tak sztucznie ulokowanej to w żadnym innym programie nie widziałem.