Regulamin Forum Showmag.infoJeżeli jesteś użytkownikiem Forum Showmag.info, zgadzasz się przestrzegać niniejszego regulaminu.
Jeżeli nie zgadzasz się z obowiązującymi zasadami, zawsze możesz się wyrejestrować.1. ZASADY PUBLIKOWANIA WIADOMOŚCI I TWORZENIA NOWYCH TEMATÓW: a) wszelkie komentarze i opinie umieszczasz wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administratorzy i moderatorzy Forum nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników;
b) pisz zwięźle, starannie i na temat, utrzymuj wysoki poziom dyskusji, a swoje opinie popieraj argumentami. Jeśli odpisujesz w danym temacie, zapoznaj się najpierw z wszystkimi wypowiedziami użytkowników;
c) zanim założysz nowy wątek, sprawdź, czy proponowany przez Ciebie temat nie istnieje już na Forum. Użyj wyszukiwarki;
d) nowe tematy zamieszczaj w odpowiednich kategoriach Forum;
e) postaraj się, aby tytuł wątku, który zakładasz był czytelny i zrozumiały;
f) jeśli zadajesz komuś pytanie, sformułuj je precyzyjnie. Nie zadawaj pytań, które już padły i które doczekały się odpowiedzi - zaoszczędzisz czas sobie i innym użytkownikom. Użyj wyszukiwarki;
g) odpowiadając na wiadomość innego użytkownika, cytuj tylko potrzebne fragmenty, a resztę wycinaj. Jeżeli udzielasz odpowiedzi na OSTATNIĄ wiadomość w danym temacie, NIE cytuj jej;
h) powstrzymuj się od udzielania wypowiedzi w stylu "zgadzam się", "popieram", "jestem za", itp. Jeżeli zgadzasz się z opinią innego użytkownika, a nie masz nic do dodania - nie ma sensu publikować żadnej wiadomości;
i) nie pisz całych wiadomości WIELKIMI literami. W Internecie oznacza to, że krzyczysz; nie pisz również całych wiadomości kursywą lub z użyciem pogrubienia, ani nie stosuj zbędnych ozdobników;
j) nie nadużywaj ikon, obrazków, wykrzykników (?????, !!!!!), i innych znaków (np. "nieeee"). Jeśli chcesz wyróżnić jakieś słowo lub zdanie, możesz użyć np. *gwiazdek*;
k) nie używaj zwrotów, które nie mają nic wspólnego z językiem polskim (słowa typu: "jush", "tesh", "niom") oraz nie publikuj obcojęzycznych wstawek (np. "best regards");
l) nie stosuj nieczytelnego koloru i zbyt wielkich rozmiarów czcionki;
m) nie pisz
wiadomości pod wiadomością, czyli nie umieszczaj kilku swoich wiadomości jedna za drugą. Nie nabijaj licznika ilości napisanych przez Ciebie wiadomości;
n) jeżeli w swojej wiadomości omawiasz któryś z epizodów show, podaj na początku wiadomości sezon i numer odcinka o którym piszesz, np. 4x10 - gdzie "4" to numer sezonu programu (edycji), a "10" to numer odcinka. Przykładowo: jeżeli Twoja wiadomość dotyczy ósmego odcinka 12 edycji show "Tańca z Gwiazdami", przed swoją wiadomością dodaj tekst: 12x08.
2. NA FORUM ZABRANIA SIĘ: a) zakładania więcej niż jednego konta użytkownika;
b) umieszczania treści i grafik sprzecznych z prawem; szerzenia nietolerancji oraz publikowania treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc;
c) umieszczania treści i grafik uznanych powszechnie za naganne moralnie, wulgarne, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety;
d) umieszczania niechcianych wiadomości - spamu (ogłoszeń, treści reklamowych, ofert, itp);
e) umieszczania w wiadomościach spoilerów bez użycia odpowiedniego tagu;
f) umieszczania odnośników do nielegalnych plików i próśb o adresy do tychże plików;
g) umieszczania plików graficznych w podpisie użytkownika;
h) publikowania wątków niezgodnych z tematyką Forum;
i) podszywania się pod inne osoby;
j) obrażania i atakowania personalnie innych rozmówców oraz prowokowania do kłótni i psucia atmosfery panującej na Forum. Wszystkich użytkowników i ich wypowiedzi należy traktować z szacunkiem. Forum to nie miejsce do rozwiązywania prywatnych problemów. Jeśli dyskusja przerodzi się w prywatną pogawędkę, kontynuuj ją poza Forum. Jeśli chcesz zwrócić komuś uwagę, zrób to kulturalnie, najlepiej na adres prywatny;
k) komentowania pracy osób zarządzających Forum. Szanuj osoby, które wiedzą co robią i w należyty sposób pilnują porządku;
l) nie wolno w żaden sposób zastraszać innych użytkowników Forum oraz osób nim zarządzających.
3. UPRAWNIENIA ADMINISTRATORÓW I MODERATORÓW:Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do edycji i usuwania treści niezgodnych z regulaminem Forum (również bez podania konkretnej przyczyny) - w szczególności treści omówionych w punktach 2b, 2c, 2f, 2h i 2j; a także nadawania ostrzeżeń i blokowania dostępu do Forum tym użytkownikom, którzy łamać będą postanowienia regulaminu.
4. NARUSZENIE ZASAD:W przypadku złamania zasad użytkownik otrzyma specjalne ostrzeżenie o złamaniu regulaminu Forum. Uzyskanie trzech punktów karnych blokuje użytkownikowi możliwość pisania nowych wiadomości, z kolei zdobycie sześciu punktów karnych całkowicie blokuje użytkownikowi dostęp do Forum. Drastyczne łamanie regulaminu może doprowadzić do natychmiastowego i trwałego zablokowania konta użytkownika wraz z całkowitym zablokowaniem dostępu do Forum i magazynu Showmag.info.
W przypadku naruszenia regulaminu przez użytkownika Forum i otrzymania ostrzeżenia (punktu karnego), nie należy na nie odpowiadać i zamieszczać publicznych zażaleń skierowanych do osób zarządzających Forum. Szanuj osoby, które wiedzą co robią i w należyty sposób pilnują porządku. Każdy bezpodstawny atak lub komentarz dotyczący pracy administratorów i moderatorów będzie oznaczał nadanie dodatkowego punktu karnego.
Ponadto, usuwane będą konta osób, które
a) w ciągu tygodnia od dnia rejestracji nie zalogują się na Forum i nie napiszą ani jednej wiadomości;
b) będąc już zarejestrowanymi użytkownikami przez 3 miesiące ani razu nie odwiedzą Forum i nie napiszą w tym czasie ani jednej wiadomości.
5. POLITYKA PRYWATNOŚCIRejestrując się na Forum wyrażasz zgodę na stosowaną przez nas Politykę Prywatności, dostępną pod adresem: www.showmag.info/polityka-prywatnosci/6. INNE:a) brak znajomości regulaminu nie jest usprawiedliwieniem;
b) Forum nie jest instytucją zarządzaną w sposób demokratyczny. Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do podejmowania decyzji w sposób arbitralny i z nikim niekonsultowany;
c) uczestnictwo w Forum jest przywilejem, a nie prawem.