Adrian Nadolski

Zaczęty przez Showmag, Nd, 02 Wrz 2007, 22:15:30

FK

Nienawidzę historii! Adrian ma dopiero 22 lata, więc nawet nie dane było Mu żyć w czasach stanu wojennego. Mógł nie wiedzieć. Ja akurat to rozumiem.

chatiflatt

ja jestem studentem i nie interesuje mnie ani historia Egiptu, ani historia Polski. Nie znam żadnych dat, oprócz bitwy pod Grunwaldem
"Może kiedy umierasz wszystko umiera, wszystko i wszyscy? Zostaje tylko pustka, próżnia, dziura, którą starają się wypełnić ci, którzy pozostali."
Barbara Weston

Tom Kruz

Cytat: chatiflattja jestem studentem. Nie znam żadnych dat, oprócz bitwy pod Grunwaldem
Nie ma się czym chwalić. No chyba, że chcesz rywalizować z Jolą.

Stan wojenny to nie starożytny Egipt, lecz nieodległa przeszłość i ten temat wciąż jest aktualny w naszym życiu publicznym. Moim zdaniem jako tako wykształcony Polak powinien wiedzieć nie tylko kiedy został wprowadzony, ale także do kiedy obowiązywał. Zwłaszcza jeśli uważa się za intelektualistę i humanistę, jak w przypadku Adriana.

chatiflatt

CytatMoim zdaniem jako tako wykształcony Polak powinien wiedzieć nie tylko kiedy został wprowadzony, ale także do kiedy obowiązywał.
no i pozostańmy przy tym, że to TWOJE zdanie, z którym nie zamierzam nawet konkurować.
"Może kiedy umierasz wszystko umiera, wszystko i wszyscy? Zostaje tylko pustka, próżnia, dziura, którą starają się wypełnić ci, którzy pozostali."
Barbara Weston

clubber23

wczoraj na notsobigbrother czytalem notke jakoby Adrian byl gejem bo poprzytulal sie do Aski. Dzisiaj zamiast tego jest wazeliniarskie sprostowanie. czyzby sie przestraszyli konsekwencji?

mseptember

może po prostu przeczytali to, co napisali?

logandevil

Ten serwis notsobigbrotcher to niezly szmatlawiec ,krytykuja oficjalna strone a sami wypisuja takie chore rzeczy ze szkoda mowic .

chatiflatt