Dom Wielkiego Brata

Zaczęty przez Showmag, Śr, 22 Sie 2007, 11:03:44

Femek

ogór jest strasznie taki wg mnie sztuczny ... a na dodatek taki mały

Showmag

Cytat: podmarkPrzemalowali w ostatniej chwili niebieską sypialnię na pomarańczową/żółtą - nie znam się :). Akurat ta niebieska była w porządku, gorzej z tą zieloną  :vomit:
to pewnie dlatego, że ta niebieska zebrała lepsze opinie w internecie :zabek:
mówiłem, że w tym programie siedzi piesek tvnu i rozwala go od srodka :kreci:

molko

i tak dom jest lepszy niż w bb z tivi enu, nawet ten ogród może mały to wygląda bardzo ciekawie i jest sauna! i stare meble obok nowych, stare radia - fajnie wygląda! tylko czy ja jestem daltonem czy niebieska sypialnia jest różowa/brzoskwiniowa/pomarańczowa?

Goku

Ta teoria z dwoma domami jest bardzo prawdopodobna... Wszystko na to wskazuje - tej sypialni wczoraj nie pokazywali ;> :

mseptember

no fakt! były dwie, ale żadna nie była niebieska. koncepcja z przemalowaniem wydaje się nieco dziwna, więc..

PoPek

No to chyba mamy 2 dom... :)

bobaas

Racja, dzisiaj w powtorce mozna zobaczyc. Tej niebieskiej nie bylo na pewno.

podmark

Przemalowali tę sypialnię. Przemawiają za tym co najmniej 2 fakty - na podłodze w przemalowanej sypialni pomarańczowej leżą niebieskie dywaniki, które możemy oglądac na zdjęciach z czasów, gdy ten pokój był niebieski. A po drugie: na fotce przedstawiającej pokój zielony dokładnie widać w lustrze, że na przeciwko znajduje się niebieska sypialnia.

Kazuki

A po co niby miałby być drugi dom ? przecież to nie BB Bitwa

podmark

Kazuki - na swiecie były różne mutacje Big Brothera. Jedną z nich była edycja "The Wall", czyli sciana. To w niej własnie były dwa domy - przedzielone tytułową scianą. Żyli w nich dwie grupy uczestników, które nie wiedziały o istnieniu konkurentów po drugiej stronie.

molko

no ale oni wiedzą przecież, że istnieją :P

joker